Тест «Қызығушылық картасы» (15 мин)
(А.Голомшоктың жаңартылған әдістегі «Қызығушылық картасы»).
Күні: __________
Аты – жөні: __________________________ Сыныбы: _________
Нұсқау: Қатынасушыларға ең басты қызығушылығын анықтайтын сұрақтары бар сауалнама беріледі. Оның бланка түрінде, компьютерлік нұсқасы бар сауалнамасын немесе қысқартылған нұсқасы «Профиль» – ді пайдалануға болады. Бұл сұрақтар қызметтің әртүрлі бағыттарына байланысты. Сұрақты тыңдаңыз да, сіздің тілегіңізге сәйкес сұрақ болса, сұрақтың қасындағы нөмірге «+». Ал егер ұнамаса, онда « – » белгісін қойыңыз.
- Физика мен математика саласындағы жаңалықтарды білу
- Өсімдіктер мен жануарлар дүниесі туралы бағдарламаны көру
- Электр құралдарының құрылысын анықтау
- Ғылыми – көпшілік техникалық журналдарды оқу
- Әр елдің адамдарының өмірлері туралы бағдарламаны қарау
- Көрмелерге, концерттер мен спектакльдерге бару
- Елдер мен шет елдерде болып жатқан оқиғаларды талқылау және талдау
- Дәрігер мен медбикенің жұмыстарын бақылау
- Үйде, сыныпта, мектепте тазалық сақтау және әсемдеу
- Соғыс туралы кітаптар және фиьлмдер көру
- Математикалық есептер шығару
- Химия мен биология саласындағы жаңалықтардың ашылуы туралы
- Үй электр құралдарын оңдау
- Техникалық көрмелерге бару, ғылым мен техниканың жетістіктерімен танысу
- Саяхаттарға шығу, жаңа белгісіз жерлерге бару
- Кітаптар, фильмдер, концерттер туралы жазылған мақалаларды оқу
- Мектеп пен қаланың қоғамдық өмірлеріне араласу
- Сыныптастарыма сабақты түсіндіру
- Шығармашылық жұмыстарын өз бетімен орындау
- Күн тәртібін сақтау, салауатты өмір сүру
- Физикадан тәжірибе жасау
- Жануарлар мен өсімдіктерді күту
- Электроника мен радиотехника туралы мақалаларды оқу
- Сағаттарды, құлыптарды, велосипедтерді жинау және оңдау
- Минералдар мен тастарды жинақтау
- Күнделік жүргізу, өлеңдер мен әңгімелер жазу
- Атақты саясаткерлердің өмірбаяны мен тарихи кітаптарды оқу
- Балалармен ойнау, оларға сабақ жасауға көмектесу
- Үйге тамақтар алу, шығынды есептеу
- Әскери ойындар мен саясаттарға қатынасу
- Мектеп бағдарламасынан тыс физика мен математика пәнімен айналасу
- Табиғи көріністерді байқау және түсіндіру
- Компьютерлерді жинақтаужәне жөндеу
- Сызбаларды, кескіндерді сызу, әсіресе компьютерде орындау
- Географиялық , геологиялық экспедицияларға қатынасу
- Оқыған кітаптарым, көрген фильм мен спектаклдерім туралы достарыма әңгімелеу
- Елдегі және шет елдегі саяси өмірді бақылау
- Егер ауырып қалса, кішкентай баллармен ағайындарды күту
- Ақша табудың жолдарын іздеу және табу
- Дене тәрбиесі және спортпен айналысу
- Физика – математикалық олимпиадаларға қатынасу
- Химия мен биологиядан зертханалық тәжірибе жасау
- Электр құралдарының құрылысын түсіну
- Әр түрлі механизмдердің жұмыс дағдыларын үйрену, түсіну
- Географиялық және геологиялық карталарды оқу
- Концерттер мен спектакльдерге қатынасу
- Басқа елдердің саясаты мен экономикасын зерттеу
- Адамдардың қылықтары мен адам ағзасының құрылысын зерттеу
- Тапқан табысымыды үй жинағына қосу
- Спорттық жарыстарға қатынасу