"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі  Сазды бұлақ ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Сазды булак" отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ! «Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі» ММ 2024 жылғы мемлекеттік қызметтер бойынша есепті ұсынады.

27.02.2025

 

 

 

НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ! «Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі» ММ 2024 жылғы мемлекеттік қызметтер бойынша есепті ұсынады.

1. Жалпы ережелер

1) Көрсетілетін қызметті берушілер туралы мәліметтер: «Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі» ММ. Заңды мекенжайы Ақкөл қаласы, Бигелдинов көшесі, № 8 ғимарат.

2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат:

Ақкөл ауданында білім саласында 23 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

2024 жылы білім бөлімі мен ведомстволық бағынысты ұйымдар 4567 қызмет көрсетті:

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы коммерциялық емес акционерлік қоғамы арқылы көрсетілген -9 қызмет;

ЭҮП арқылы электрондық нұсқада көрсетілген мемлекеттік қызметтер - 1092 қызмет;

қағаз нұсқада көрсетілген мемлекеттік қызметтердің тізбесі (көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі) -1902 қызмет

көрсетілетін қызметті алушымен тікелей байланыссыз көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйелері арқылы электрондық түрі («электрондық үкімет» веб-порталын қоспағанда www.egov.kz, www.elicense.kz) - 1184 қызмет.

көрсетілетін қызметті алушымен тікелей байланыс және өтінімді ақпараттық жүйеге қолмен енгізу арқылы көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйелері арқылы электрондық түрдегі («электрондық үкімет» веб-порталын қоспағанда www.egov.kz, www.elicense.kz) - 380 қызмет.

Білім беру саласындағы барлық мемлекеттік қызметтер тегін негізде көрсетілді.

1) Неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат:

Білім беру саласындағы неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер:

«Мектепке дейінгі ұйымдарға жіберу үшін мектепке дейінгі (6 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою»;

«Мектепке дейінгі ұйымдарға құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау»;

«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау»;

«Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну»;

«Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау»;

«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттар қабылдау»;

«Педагогтарды аттестаттаудан өткізу үшін құжаттарды қабылдау»;

«Мемлекеттік білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылай және материалдық көмек көрсету»

«Негізгі, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру»

«Кәмелетке толмағандардың мүлкіне иелік ету үшін анықтамалар беру»

2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс:

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

Көрсетілетін қызметті алушыларға арналған барлық қажетті ақпарат білім бөлімінің ресми интернет-ресурсында https://atbasar.aqmoedu.kz/con.../gosudarstvennye-uslugi-754 «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде орналастырылған. Сондай-ақ, барлық ведомстволық бағынысты ұйымдарда ақпараттық стендтерде мемлекеттік қызмет көрсету ережелері орналастырылған. Өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштары жұмыс істейді.

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау туралы ақпарат.

Қазіргі уақытта заңға тәуелді құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында жүзеге асырылады. Білім бөлімі мен ведомстволық бағынысты ұйымдар нормативтік құқықтық актілерді әзірлеген жоқ.

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).

2024 жылы білім бөлімі мен ведомстволық бағынысты ұйымдар БАҚ пен әлеуметтік желілерде 337 мақала және 4 тікелей эфир жариялады. Ай сайынғы негізде көрсетілетін қызметті берушілердің БАҚ, интернет-ресурстары арқылы мемлекеттік қызметтерді ұсыну тәртібі туралы халықты хабардар ету бойынша жұмыс жүргізіледі.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесін жетілдіру бойынша қызмет.

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендету және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында Атбасар қаласы бойынша барлық мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдары Akmola.kz. АЖО.бірыңғай ақпараттық жүйеде, жұмыс істейді. Жүйеде 4 автоматтандырылған мемлекеттік қызмет іске асырылуда.

Сондай-ақ, 2024 жылдан бастап барлық білім беру ұйымдарында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің жүйесі жұмыс істейді, онда 15 мемлекеттік қызмет қолжетімді.

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

Білім беру саласында қажетті компьютерлік техникамен қамтамасыз етілген 160 қызметкер мемлекеттік қызмет көрсетеді, 2024 жылы 88 қызметкер мемлекеттік қызметтер бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өтті.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.

Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат.

1) 2024 жылы мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағым түскен жоқ.

2) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына ішкі бақылау нәтижелері.

Бекітілген бақылау іс-шараларының жоспарына сәйкес Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтер саласындағы заңнамасын сақтау мәселесі бойынша 12 білім беру ұйымында бақылау іс-шаралары жүргізілді. Бақылау іс-шараларын жүргізу кезінде бірқатар ұйымдарда бақылау іс-шаралары барысында жойылған жекелеген сәйкессіздіктер байқалды. Жалпы, олар көрсетілген мемлекеттік қызметтердің сапасына әсер еткен жоқ. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзу және негізсіз бас тарту анықталған жоқ.

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының қоғамдық мониторингінің нәтижелері.

Қоғамдық мониторинг нәтижелеріне сәйкес, 2024 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасына мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінің бұзылуы анықталған жоқ. Мемлекеттік қызметтердің бұзылуына жол бермеу бойынша шаралар қабылдануда.

4.Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер

көрсету сапасына қанағаттануын арттыру және одан әрі тиімділік перспективалары.

Қызмет алушылардың қанағаттануын арттыру және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2025 жылға ҚР заңнамасын сақтау мәселесі бойынша бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.

2025 жылы білім бөлімі мен ведомстволық бағынысты ұйымдар жеке тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты жалғастырады.

 

 

ВНИМАНИЕ! ГУ «Отдел образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области» предоставляет отчёт по государственным услугам за 2024 год.

 

1. Общие положения

1) Сведения об услугодателях: ГУ «Отдел образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области». Юридический адрес город Акколь, ул. Бигельдинова, здание № 10 .

2) Информация о государственных услугах:

В Аккольском районе в сфере образования оказывалось 23 государственные услуги. За 2024 год отделом образования, и подведомственными организациями оказано 4567 услуг:

оказанных через Некоммерческое акционерное общество Государственную корпорацию «Правительство для граждан» 9 услуг;

оказанных государственных услуг в электронном варианте через ПЭП - 1092 услуги;

оказанных государственных услуг, оказанных в бумажном варианте (канцелярия услугодателя) - 1902 услуг.

электронный вид через информационные системы услугодателя без прямого контакта с услугополучателем (за исключением веб-портала "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz) – 1184 услуг.

электронный вид через информационные системы услугодателя путем прямого контакта с услугополучателем и ручного ввода заявки в информационную систему (за исключением веб-портала "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz) – 380 услуг.

Все государственные услуги в сфере образования оказывались на бесплатной основе.

3) Информация о наиболее востребованных государственных услугах:

Наиболее востребованные государственные услуги в сфере образования:

«Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 6 лет) для направления в дошкольные организации»;

«Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации»;

«Прием документов и зачисление в организации образования независимо от ведомственной подчиненности для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего, общего среднего образования»;

«Предоставление бесплатного льготного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах»»;

«Прием документов и зачисление в организации дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования»;

«Прием документов для перевода детей между организациями начального, основного среднего, общего среднего образования»;

«Прием документов для прохождения аттестации педагогов»;

«Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных организаций образования»

«Выдача дубликатов документов об основном, общем среднем образовании»

«Выдача справок для распоряжения имуществом несовершеннолетних»

2. Работа с услугополучателями:

1) Сведения об источниках и местах доступа к информации о порядке оказания государственных услуг.

Вся необходимая информация для услугополучателей размещена на официальном интернет ресурсе отдела образования https://atbasar.aqmoedu.kz/con.../gosudarstvennye-uslugi-754 в разделе «Государственные услуги» размещены правила оказания государственных услуг. Также во всех подведомственных организациях на информационных стендах размещены правила государственных услуг. Функционируют уголки самообслуживания.

2) Информация о публичных обсуждениях проектов подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг.

В настоящее время публичное обсуждение проектов подзаконного правовых актов осуществляется на интернет-портале открытых нормативно правовых актов. Отделом образования и подведомственными организациями нормативно правовые акты не разрабатывались.

3) Мероприятия направленные на обеспечение прозрачности процесса оказания государственных услуг (разъяснительные работы, семинары, встречи, интервью и иное).

За 2024 год отделом образования и подведомственными организациями в СМИ и социальных сетях было опубликовано 337 статьи и 4 прямых эфира. На ежемесячной основе проводится работа по информированию населения о порядке предоставления государственных услуг посредством СМИ, интернет – ресурсов услугодателей.

3. Деятельность по совершенствованию процессов оказания государственных услуг.

В целях снижение коррупционных рисков и повышения качества оказания государственных услуг все дошкольные, средние организации образовании по городу Акколь работают в единой информационной системе http://xn--kmola-3ve.kz/.,АРМ. В системе реализуются 4 автоматизированные государственные услуги.

Так же с 2024 года во всех организациях образования функционирует система Министерства образования и науки Республики Казахстан АРМ ГУ МП РК, в которой доступны 15 государственных услуг.

1) Мероприятия направленные на повышение квалификации сотрудников в сфере оказания государственных услуг.

В сфере образования государственные услуги оказывают 160 сотрудников, которые обеспечены необходимой компьютерной техникой, в 2024 году 88 сотрудника прошли курсы повышения квалификации по государственным услугам.

4. Контроль за качеством оказания государственных услуг.

Информация о жалобах услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг.

1) За 2024 год жалоб о предоставлении государственных услуг не поступало.

2) Результаты внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг.

Согласно утвержденного Плана контрольных мероприятий по вопросу соблюдения законодательства Республики Казахстан в сфере государственных услуг проведены контрольные мероприятия в 12-и организаций образования. При проведении контрольных мероприятий в ряде организаций отмечались отдельные несоответствия, которые были устранены в ходе контрольных мероприятий. В целом, они не повлияли на качество оказанных государственных услуг. Нарушений сроков оказания государственных услуг и необоснованных отказов не установлено.

3) Результаты общественного мониторинга качества оказания государственных услуг.

Согласно результатам общественного мониторинга, за качеством оказания государственных услуг в 2024 году нарушений сроков оказания государственной услуги не выявлено. Принимаются меры по недопущению нарушений государственных услуг.

5. Перспективы дальнейшей эффективности и повышения удовлетворенности услугополучателей качеством оказания государственных услуг.

В целях повышения удовлетворенности услугополучателей и повышения качества оказания государственных услуг на 2025 год утвержден план контрольных мероприятий по вопросу соблюдения законодательства РК.

В 2025 году отделом образования и подведомственными организациями будет продолжена работа по обеспечению физических лиц доступными и качественными государственными услугами.

 

Просмотров: 1017


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст