"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі  Сазды бұлақ ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Сазды булак" отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

тренинг

29.01.2018

4-күн

 

1-сабақ:

23.01.2017

Тренер: Хошмах К

Өткізілетін

орны:№9 кабинет

Тақырыбы:

Бұдан әрі даму бағыттары мен

басымдықтарын анықтау үшін жеке тұлғаның құндылықтары мен көзқарастарын

нақтылау

Мақсаты:

Мұғалімдер зерттеулер мен

жетілдіру арқылы кәсіби дамудың қажеттілігі туралы қорытынды жасайды.

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер құндылықтар мен

басымдықтар жүйесіне қатысты өздерінің көзқарастарын дәлелдейді, сыныптағы

жағымды атмосфера және ұжымдық сезімнің қалыптасуы үшін ұжымның тәртібі мен

ұйымдастырушылығының мәнін бағалайды.

Түйінді идеялар

1) Оқыту мен оқу тәжірибесін

жетілдіру жөніндегі жұмыстағы көпнұсқаулық мұғалімнің кәсіби рөлінің маңызды

құрамды бөлігі болып табылады.

2) Жетілдіру жөніндегі жұмыс тек

қана мұғалімнің өз тәжірибесін жақсартып қана қоймайды, сонымен бірге

мектептегі басқа да мұғалімдердің тәжірибесіне әсер ете алады.

Табысты оқыту мен оқудың маңызды

аспектісі ретінде оқуды

оңтайландыруға, мұғалім мен

оқушыларды өзін-өзі іске асырудан қанағаттану сезімін қамтамасыз етуге, жақсы

және ұйымдасқан жұмыс ахуалын сақтап тұруға әсер ететін өзара қарым-қатынас

сипатын түсіну.

Сабақ барысы

Психологиялық ахуал

(4 минут)

Жағымды клип көрсету

Топқа бөлу және топтық ережені

еске түсіру

(5+2 минут)

«Таңдау» арқылы 2 топқа

бөлу және ережені қайталау.

2 мұғалім шақырылып, сұрақ

қойылады: «Өзіңізбен бірге саяхатқа кімді шақырар едіңіз?». Мұғалімдер өз

топтарына 1 адамнан таңдайды. Оларға келесі сұрақ қойылады: «Жүкті көтеруді

кімге тапсырар едіңіз?» т.с.с

Таңдау соңында қалған әріптестерге

қай топта болғысы келетінін өздерінен сұрауға болады.

Сұрақтар:

·        

Алманы кіммен бөлісіп жер едіңіз?

·        

Құпияңызды кімге сенер едіңіз?

·        

Кімге қонаққа барғыңыз келеді?

 

Топтық ереже

Кинометафора

(6 минут+5 минут)

«Никогда не сдавайся!» немесе

«Мотивация» бейнеролигін көрсету және мазмұны бойынша ой бөлісу.

Сұрақтар:

Көріністегі оқиғаның мұғалім мен

оқушы өміріне қаншалықты қатысы бар?

Қандай тақырыпта ой қозғаймыз деп

ойлайсыздар?

Сабақтың тақырыбын, мақсатын,

түйінді идеяларын айту.

 

 

 

 

 

 

Презентация: 1-4 слайдтар

Шағын дәріс

(20 минут)

 

Ресурстармен жеке жұмыс және топ

болып қорытынды шығару.

·        

Тәжірибедегі құндылықтар, ұстаным және стратегиялық

іс-әрекет;

·        

Мұғалімнің құндылықтары мен міндеттерін анықтау;

·        

Құндылықтарыңыз, ұстанымыңыз және тиісті

стратегиялық іс-әрекеттеріңіз туралы идеяларыңызды дамыту.

1_ТОО_1а4к_Тәжірибедегі іс­қимылдың

құндылығы, болжамы мен стратегиясы;

2_ТОО_1а4к_Мұғалімнің құндылығы

мен кәсіби проблемалар жүйесін анықтау;

3_ТОО_1а4к_Құндылықтар,болжа мен

тиісті стратегиялық жоспарлау жүйесін жетілдіру.

Сергіту

(3 минут)

«У тебя есть выбор ...»

бейнежазбасын көрсету.

Топтық жұмыс

(25 минут)

ҚҰНДЫЛЫҚТАР, ҰСТАНЫМ ЖƏНЕ ТИІСТІ

СТРАТЕГИЯЛЫҚ ІС-

ƏРЕКЕТТЕР ТУРАЛЫ ИДЕЯЛАР

Топтарда талқыланады және өз

идеяларын басқа топтармен бөліседі

ватман, маркерлер

Кері байланыс

(10 минут)

«Үш М және Ә»

Әр топ көршілес топтағы

әріптестеріне жақсы орындаған үш мәселені атап, топтық жұмысты орындау

барысында жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады.

Түрлі-түсті стикерлер

Ой бөлісу

(10 минут)

Жұптық жұмыс:

Сыныптағы психологиялық ахуал.

Ресурста берілген сұрақтар

төңірегінде әріптеспен ой бөлісу.

4_ТОО_1а4к_Сіздің сыныптағы

оқушылардың тәртібіне оқу мәдениеті қалайша әсер етеді



 

4-күн

 

2-сабақ:

23.01.2018ж

Тренер: ХошмахК

Өткізілетін орны:мультимедиялық кабинет

Тақырыбы:

Оқыту және оқу

әдістемесін жетілдіру мақсатында зерттеу жүргізу қажеттігін негіздеу және

мойындау. Сыныптағы психологиялық ахуал.

Мақсаты:

Мұғалімдер зерттеулер

мен жетілдіру арқылы кәсіби дамудың қажеттілігі туралы қорытынды жасайды.

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер құндылықтар

мен басымдықтар жүйесіне қатысты өздерінің көзқарастарын дәлелдейді,

сыныптағы жағымды атмосфера және ұжымдық сезімнің қалыптасуы үшін ұжымның

тәртібі мен ұйымдастырушылығының мәнін бағалайды.

Түйінді идеялар

1) Оқыту мен оқу

тәжірибесін жетілдіру жөніндегі жұмыстағы көпнұсқаулық мұғалімнің кәсіби

рөлінің маңызды құрамды бөлігі болып табылады.

2) Жетілдіру жөніндегі

жұмыс тек қана мұғалімнің өз тәжірибесін жақсартып қана қоймайды, сонымен

бірге мектептегі басқа да мұғалімдердің тәжірибесіне әсер ете алады.

Табысты оқыту мен

оқудың маңызды аспектісі ретінде оқуды

оңтайландыруға,

мұғалім мен оқушыларды өзін-өзі іске асырудан қанағаттану сезімін қамтамасыз

етуге, жақсы және ұйымдасқан жұмыс ахуалын сақтап тұруға әсер ететін өзара

қарым-қатынас сипатын түсіну.

Сабақ барысы

Психологиялық ахуал

(5 минут)

«Притча о достижении

цели....» видеоролигін көрсету

Бейнеталдау

(35 минут)

 

Сабақтың бейнежазбасын

көрсету.

(мақсат: сабақта

сөйлесуге қанша уақыт бөлінгенін зерттеу)

Талдау сұрақтары:

·        

Жалпы сабақта әңгімеге қанша уақыт

беріледі?

·        

Әңгіме кезінде кімнің рөлі негізгі болып

табылады?

·        

Қай оқушы әңгімеге көп қатынасады?

Белсенділігі төмен немесе мүлде әңгімеге қатыспаған кім?

·        

Қай кезде мұғалім көп сөйлейді?

·        

Қандай жағдайда әңгіме тек оқушылар

арасында жүреді?

5_ТОО_1а4к_Оқушыларға

нені түсінбейтінін анықтауға көмек көрсету;

Химия сабағының

бейнежазбасы

Ой толғаныс

(5 минут)



Кесте А4

Шағын дәріс

(20 минут)

«Мұғалім-оқушы

қарым-қатынасы моделі» ресурстармен жұмыс:

Жеке жұмыс:

Жақында өткізген

сабағыңызды талдап, мұғалім мен оқушының, сіздің пікіріңізше, қарым-қатынасын

белдікте (ось) берілген координаттармен салыстырыңыз.

Топтық пікірталас:

Сабақтағы мұғалім мен

оқушылардың қарым-қатынасына не әсер етеді? Ол қарым-қатынас әртүрлі

жағдайларға қарай өзгеріп отыра ма? Сіз өзара қарым-қатынасты қалай өзгертер

едіңіз?

6_ТОО_1а4к_Мұғалім мен

оқушының өзара көмегі

Кері байланыс

(5 минут)

Оң қолымен басын

сипап, «Өзіңізді не үшін мақтар едіңіз?» деген сұраққа жауап беруді ұсыну.

Шағын топтардағы жұмыс

(15 минут)

БОЛАШАҚТЫҢ МЕКТЕБІ

1. Сіздің мектебіңіз

үшін анағұрлым маңызды және қолайлы идеяларды анықтаңыз, неліктен олар

осындай екендігін талқылаңыз.

2. Оларды енгізу

стратегиясын және оқу жоспарына (оқу тапсырмаларына) енгізілуі мүмкін

өзгерістерді анықтаңыз (мәселен, бұрын мұғалімдер үлгі бойынша карточкаларды

жай таратты, сурет салды т.б.,)

7_ТОО_1а4к_Болашақ

сыныптары;

Кері байланыс

(5 минут)

«Бәрі өз қолыңда»

Қағаз бетіне сол қолды

қойып, суретін салуды және әр саусақтың лауазымы бойынша өз пікірін жазуды

ұсыну.

·        

Бас бармақ – мен үшін ... маңызды және

қызық болды.

·        

Балаң үйрек – осы ... сұрақ бойынша

нақты жауап алдым.

·        

Ортан терек – маған ... қиын болды

(маған ... ұнаған жоқ).

·        

Аты жоқ саусақ – психологиялық ахуалға

менің беретін бағам ...

·        

Кішкене бөбек – мен үшін ... жеткіліксіз

болды.

А4 форматы, маркерлер,

қаламдар

 

4-күн

 

1-сабақ:

23.01.2017

Тренер: Хошмах К

Өткізілетін

орны:№9 кабинет

Тақырыбы:

Бұдан әрі даму бағыттары мен

басымдықтарын анықтау үшін жеке тұлғаның құндылықтары мен көзқарастарын

нақтылау

Мақсаты:

Мұғалімдер зерттеулер мен

жетілдіру арқылы кәсіби дамудың қажеттілігі туралы қорытынды жасайды.

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер құндылықтар мен

басымдықтар жүйесіне қатысты өздерінің көзқарастарын дәлелдейді, сыныптағы

жағымды атмосфера және ұжымдық сезімнің қалыптасуы үшін ұжымның тәртібі мен

ұйымдастырушылығының мәнін бағалайды.

Түйінді идеялар

1) Оқыту мен оқу тәжірибесін

жетілдіру жөніндегі жұмыстағы көпнұсқаулық мұғалімнің кәсіби рөлінің маңызды

құрамды бөлігі болып табылады.

2) Жетілдіру жөніндегі жұмыс тек

қана мұғалімнің өз тәжірибесін жақсартып қана қоймайды, сонымен бірге

мектептегі басқа да мұғалімдердің тәжірибесіне әсер ете алады.

Табысты оқыту мен оқудың маңызды

аспектісі ретінде оқуды

оңтайландыруға, мұғалім мен

оқушыларды өзін-өзі іске асырудан қанағаттану сезімін қамтамасыз етуге, жақсы

және ұйымдасқан жұмыс ахуалын сақтап тұруға әсер ететін өзара қарым-қатынас

сипатын түсіну.

Сабақ барысы

Психологиялық ахуал

(4 минут)

Жағымды клип көрсету

Топқа бөлу және топтық ережені

еске түсіру

(5+2 минут)

«Таңдау» арқылы 2 топқа

бөлу және ережені қайталау.

2 мұғалім шақырылып, сұрақ

қойылады: «Өзіңізбен бірге саяхатқа кімді шақырар едіңіз?». Мұғалімдер өз

топтарына 1 адамнан таңдайды. Оларға келесі сұрақ қойылады: «Жүкті көтеруді

кімге тапсырар едіңіз?» т.с.с

Таңдау соңында қалған әріптестерге

қай топта болғысы келетінін өздерінен сұрауға болады.

Сұрақтар:

·        

Алманы кіммен бөлісіп жер едіңіз?

·        

Құпияңызды кімге сенер едіңіз?

·        

Кімге қонаққа барғыңыз келеді?

 

Топтық ереже

Кинометафора

(6 минут+5 минут)

«Никогда не сдавайся!» немесе

«Мотивация» бейнеролигін көрсету және мазмұны бойынша ой бөлісу.

Сұрақтар:

Көріністегі оқиғаның мұғалім мен

оқушы өміріне қаншалықты қатысы бар?

Қандай тақырыпта ой қозғаймыз деп

ойлайсыздар?

Сабақтың тақырыбын, мақсатын,

түйінді идеяларын айту.

 

 

 

 

 

 

Презентация: 1-4 слайдтар

Шағын дәріс

(20 минут)

 

Ресурстармен жеке жұмыс және топ

болып қорытынды шығару.

·        

Тәжірибедегі құндылықтар, ұстаным және стратегиялық

іс-әрекет;

·        

Мұғалімнің құндылықтары мен міндеттерін анықтау;

·        

Құндылықтарыңыз, ұстанымыңыз және тиісті

стратегиялық іс-әрекеттеріңіз туралы идеяларыңызды дамыту.

1_ТОО_1а4к_Тәжірибедегі іс­қимылдың

құндылығы, болжамы мен стратегиясы;

2_ТОО_1а4к_Мұғалімнің құндылығы

мен кәсіби проблемалар жүйесін анықтау;

3_ТОО_1а4к_Құндылықтар,болжа мен

тиісті стратегиялық жоспарлау жүйесін жетілдіру.

Сергіту

(3 минут)

«У тебя есть выбор ...»

бейнежазбасын көрсету.

Топтық жұмыс

(25 минут)

ҚҰНДЫЛЫҚТАР, ҰСТАНЫМ ЖƏНЕ ТИІСТІ

СТРАТЕГИЯЛЫҚ ІС-

ƏРЕКЕТТЕР ТУРАЛЫ ИДЕЯЛАР

Топтарда талқыланады және өз

идеяларын басқа топтармен бөліседі

ватман, маркерлер

Кері байланыс

(10 минут)

«Үш М және Ә»

Әр топ көршілес топтағы

әріптестеріне жақсы орындаған үш мәселені атап, топтық жұмысты орындау

барысында жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады.

Түрлі-түсті стикерлер

Ой бөлісу

(10 минут)

Жұптық жұмыс:

Сыныптағы психологиялық ахуал.

Ресурста берілген сұрақтар

төңірегінде әріптеспен ой бөлісу.

4_ТОО_1а4к_Сіздің сыныптағы

оқушылардың тәртібіне оқу мәдениеті қалайша әсер етеді



 

4-күн

 

2-сабақ:

23.01.2018ж

Тренер: ХошмахК

Өткізілетін орны:мультимедиялық кабинет

Тақырыбы:

Оқыту және оқу

әдістемесін жетілдіру мақсатында зерттеу жүргізу қажеттігін негіздеу және

мойындау. Сыныптағы психологиялық ахуал.

Мақсаты:

Мұғалімдер зерттеулер

мен жетілдіру арқылы кәсіби дамудың қажеттілігі туралы қорытынды жасайды.

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер құндылықтар

мен басымдықтар жүйесіне қатысты өздерінің көзқарастарын дәлелдейді,

сыныптағы жағымды атмосфера және ұжымдық сезімнің қалыптасуы үшін ұжымның

тәртібі мен ұйымдастырушылығының мәнін бағалайды.

Түйінді идеялар

1) Оқыту мен оқу

тәжірибесін жетілдіру жөніндегі жұмыстағы көпнұсқаулық мұғалімнің кәсіби

рөлінің маңызды құрамды бөлігі болып табылады.

2) Жетілдіру жөніндегі

жұмыс тек қана мұғалімнің өз тәжірибесін жақсартып қана қоймайды, сонымен

бірге мектептегі басқа да мұғалімдердің тәжірибесіне әсер ете алады.

Табысты оқыту мен

оқудың маңызды аспектісі ретінде оқуды

оңтайландыруға,

мұғалім мен оқушыларды өзін-өзі іске асырудан қанағаттану сезімін қамтамасыз

етуге, жақсы және ұйымдасқан жұмыс ахуалын сақтап тұруға әсер ететін өзара

қарым-қатынас сипатын түсіну.

Сабақ барысы

Психологиялық ахуал

(5 минут)

«Притча о достижении

цели....» видеоролигін көрсету

Бейнеталдау

(35 минут)

 

Сабақтың бейнежазбасын

көрсету.

(мақсат: сабақта

сөйлесуге қанша уақыт бөлінгенін зерттеу)

Талдау сұрақтары:

·        

Жалпы сабақта әңгімеге қанша уақыт

беріледі?

·        

Әңгіме кезінде кімнің рөлі негізгі болып

табылады?

·        

Қай оқушы әңгімеге көп қатынасады?

Белсенділігі төмен немесе мүлде әңгімеге қатыспаған кім?

·        

Қай кезде мұғалім көп сөйлейді?

·        

Қандай жағдайда әңгіме тек оқушылар

арасында жүреді?

5_ТОО_1а4к_Оқушыларға

нені түсінбейтінін анықтауға көмек көрсету;

Химия сабағының

бейнежазбасы

Ой толғаныс

(5 минут)



Кесте А4

Шағын дәріс

(20 минут)

«Мұғалім-оқушы

қарым-қатынасы моделі» ресурстармен жұмыс:

Жеке жұмыс:

Жақында өткізген

сабағыңызды талдап, мұғалім мен оқушының, сіздің пікіріңізше, қарым-қатынасын

белдікте (ось) берілген координаттармен салыстырыңыз.

Топтық пікірталас:

Сабақтағы мұғалім мен

оқушылардың қарым-қатынасына не әсер етеді? Ол қарым-қатынас әртүрлі

жағдайларға қарай өзгеріп отыра ма? Сіз өзара қарым-қатынасты қалай өзгертер

едіңіз?

6_ТОО_1а4к_Мұғалім мен

оқушының өзара көмегі

Кері байланыс

(5 минут)

Оң қолымен басын

сипап, «Өзіңізді не үшін мақтар едіңіз?» деген сұраққа жауап беруді ұсыну.

Шағын топтардағы жұмыс

(15 минут)

БОЛАШАҚТЫҢ МЕКТЕБІ

1. Сіздің мектебіңіз

үшін анағұрлым маңызды және қолайлы идеяларды анықтаңыз, неліктен олар

осындай екендігін талқылаңыз.

2. Оларды енгізу

стратегиясын және оқу жоспарына (оқу тапсырмаларына) енгізілуі мүмкін

өзгерістерді анықтаңыз (мәселен, бұрын мұғалімдер үлгі бойынша карточкаларды

жай таратты, сурет салды т.б.,)

7_ТОО_1а4к_Болашақ

сыныптары;

Кері байланыс

(5 минут)

«Бәрі өз қолыңда»

Қағаз бетіне сол қолды

қойып, суретін салуды және әр саусақтың лауазымы бойынша өз пікірін жазуды

ұсыну.

·        

Бас бармақ – мен үшін ... маңызды және

қызық болды.

·        

Балаң үйрек – осы ... сұрақ бойынша

нақты жауап алдым.

·        

Ортан терек – маған ... қиын болды

(маған ... ұнаған жоқ).

·        

Аты жоқ саусақ – психологиялық ахуалға

менің беретін бағам ...

·        

Кішкене бөбек – мен үшін ... жеткіліксіз

болды.

А4 форматы, маркерлер,

қаламдар

 

Просмотров: 834


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст